Zobacz jak działamy
Zobacz więcej klikając na miniaturkę
Technologia – czyli czym się zajmujemy?
- Systemy operacyjne:
Microsoft Windows, Novell Netware, Linux, Unix
- Bazy danych:
Microsoft SQL, MySQL, PostgreSQL
- Serwery pocztowe:
Postfix, SendMail, MS Exchange
- Serwery WWW:
Apache, IIS
- Aplikacje:
PHP, Java, MSVisualStutio.NET
- Aplikacje sieciowe:
Open VPN, IPCop, pfSense, BackupPC
- Aplikacje wspierające biznes:
WF-MAG, Symfonia, CDN Optima, ACT!, InsERT, Płatnik
Obsługa informatyczna – czyli co robimy
Usuwanie awarii
- usuwanie awarii na miejscu u klienta
- rozpoczęcie naprawy następuje nie później niż 4/8/12/24 godziny od zgłoszenia
- usuwanie awarii przez Internet
HelpDesk
- telefonicznie wsparcie dla użytkowników,
- wsparcie przez Internet i zdalna pomoc,
- rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników z komputerami i drukarkami,
- pomoc użytkownikom w obsłudze komputerów i systemu Windows oraz bieżącej eksploatacji systemu np.: pomoc przy problemach z drukowaniem,
- pomoc w ochronie skrzynek e-mail przed niechcianą pocztą tzw. Spamem,
- pomoc przy zmianach stanowiska pracy, przenosinach komputerów,
- instalacje dodatkowego sprzętu lub oprogramowania,
- pomoc w użytkowaniu aplikacji.
Administracja systemami
- optymalizacja działania i rekonfiguracja,
- kontrola poprawności pracy,
- rozwiązywanie problemów administracyjnych,
- usuwanie błędów użytkowników,
- kontrola spójności baz danych,
- kontrola kopii bezpieczeństwa oraz archiwizacji danych.
Profilaktyka i konserwacje
- kontrola zabezpieczenia systemu pod kątem zagrożeń włamań do systemów komputerowych, przeglądanie zdarzeń bezpieczeństwa systemu,
- aktualizacje systemu,
- kontrola zabezpieczenia systemu pod kątem zagrożeń wirusowych, usuwanie ewentualnych wirusów, uaktualnianie definicji wirusów,
- przegląd poprawności działania systemu oraz testy, których celem jest zapobieganie potencjalnym awariom,
- kontrola systemu pod kątem bezpieczeństwa zewnętrznego i wewnętrznego (skanowanie otwartych portów),
- wykonanie przeglądu konserwacyjnego komputerów, drukarek, monitorów (czyszczenie obudowy, ekranu).
Doradztwo
- audyt oprogramowania (podsumowanie/spis użytkowanego oprogramowania oraz posiadanych licencji),
- inwentaryzacje sprzętu,
- audyt bezpieczeństwa systemu informatycznego (projekt oraz plan archiwizacji danych, kontrola dostępu/włamań do sieci, kontrola dostępu do aplikacji),
- doradztwo dotyczące rozwoju infrastruktury informatycznej w tym reprezentowanie Zleceniodawcy przed zewnętrznymi dostawcami technologii informatycznych.
Gdzie uzyskam więcej informacji o obsłudze informatycznej komplusService?
Bartek Domański
501 599 394, 22 843 20 51
bdomanski@komplus.pl
Bartek Błądek,
601 085 006, 22 843 20 51
bbladek@komplus.pl
Szczegółowy opis systemu komplusService - pobierz
|